462
“Чацарганы бүтээгдэхүүний гадаад зах зээлийн судалгаа”
Судалгааны тайлбар: Монгол улсад үйлдвэрлэсэн чацарганы бүтээгдэхүүнийг тогтвортой импортлох боломжтой гадаад зах зээлийг судалж экспортлогчдыг судалгааны үр дүн, бодит мэдээллээр хангахад судалгааны ажлын зорилго оршино.
Судалгааны мэдээлэл
pdf- Дундаж үнэлгээ
- Үзсэн тоо
- 517
- Татсан тоо
- 133
- Файлын хэмжээ
- 17.39 MB
- Оруулсан огноо
- 2023.04.27
- Судалгаа хийгдсэн он
- 2019 он
- Судалгааны арга зүй
- Зах зээлийн PESTLE шинжилгээ, өртгийн сүлжээний судалгаа, шинжилгээ, өртгийн сүлжээнд оролцогч талуудын чиг үүргийн шинжилгээ, хэрэглэгчийн зах зээл, зан төлөвийн шинжилгээ, маркетингийн 7 “0”, 7 “Р”, Портерийн 5 хүчний шинжилгээ, Cross Swot шинжилгэ
- Судалгааны салбар
- Хөдөө аж ахуйн бусад шинжлэх ухаан
- Санхүүжилтийн эх үүсвэр
- Улсын болон орон нутгийн төсөв
- Гүйцэтгэгч байгууллага
- Бодлогын шийдэл ТББ
- Захиалагч байгууллага
- Судалгааны баг
Бодлогын шийдэл ТББ-ын судалгааны баг