462
“Чацарганы бүтээгдэхүүний гадаад зах зээлийн судалгаа”
Судалгааны тайлбар: Монгол улсад үйлдвэрлэсэн чацарганы бүтээгдэхүүнийг тогтвортой импортлох боломжтой гадаад зах зээлийг судалж экспортлогчдыг судалгааны үр дүн, бодит мэдээллээр хангахад судалгааны ажлын зорилго оршив. Гадаад зах зээлийг судалгааны зорилтот орнуудад Япон, БНСУ, Тайвань улсууд хамрагдлаа.
Судалгааны мэдээлэл
pdf- Дундаж үнэлгээ
- Үзсэн тоо
- 811
- Татсан тоо
- 178
- Файлын хэмжээ
- 17.39 MB
- Оруулсан огноо
- 2023.05.02
- Судалгаа хийгдсэн он
- 2019 он
- Судалгааны арга зүй
- Зах зээлийн PESTLE шинжилгээ, өртгийн сүлжээний судалгаа, шинжилгээ, өртгийн сүлжээнд оролцогч талуудын чиг үүргийн шинжилгээ, хэрэглэгчийн зах зээл, зан төлөвийн шинжилгээ, маркетингийн 7 “0”, 7 “Р”, Портерийн 5 хүчний шинжилгээ, Cross Swot шинжилгэ
- Судалгааны салбар
- Хөдөө аж ахуйн бусад шинжлэх ухаан
- Санхүүжилтийн эх үүсвэр
- Улсын болон орон нутгийн төсөв
- Гүйцэтгэгч байгууллага
- Бодлогын шийдэл ТББ
- Захиалагч байгууллага
- Судалгааны баг
Бодлогын шийдэл ТББ