Эрүүл мэндийн байгууллагаар үйлчлүүлж буй хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн үнэлгээ

Судалгааны тайлбар: Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нь эрүүл мэндийн тусламж, үйлчилгээний чанарыг илтгэх шалгуур үзүүлэлтийн нэг учраас түүнийг үнэлэх нь тусламж, үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад чухал ач холбогдолтой юм. Эрүүл мэндийн сайдын 2021 оны А/578 дугаар тушаалын 1.4-д заасны дагуу эрүүл мэндийн салбарын хэрэглэгчийн нэгдсэн үнэлгээг Эрүүл мэндийн хөгжлийн төвийн зүгээс зохион байгуулахаар даалгасан нь энэхүү үнэлгээг хийх үндэслэл болж байна.

Судалгааны мэдээлэл

pdf
Дундаж үнэлгээ
0 (0)
Үзсэн тоо
0.9K
Татсан тоо
337
Файлын хэмжээ
1.64 MB
Оруулсан огноо
2023.04.06
Судалгаа хийгдсэн он
2021 он
Судалгааны арга зүй
Үнэлгээг амбулатори болон хэвтэн эмчлүүлэх тасаг, нэгжүүдийн үйлчлүүлэгчээс энгийн санамсаргүй түүвэрлэлтийн аргаар сонгон авч, агшингийн аргаар хийж гүйцэтгэсэн.
Судалгааны салбар
Эрүүл мэндийн шинжлэх ухаан
Санхүүжилтийн эх үүсвэр
Улсын болон орон нутгийн төсөв
Гүйцэтгэгч байгууллага
Эрүүл мэндийн хөгжлийн төв
Захиалагч байгууллага
Эрүүл мэндийн хөгжлийн төв
Эрүүл мэндийн хөгжлийн төв otgonchimeg.b@hdc.gov.mn 99957994 Эрүүл мэндийн хөгжлийн төв ....
Судалгааны баг
М. Одгэрэл 		/МИА-ны дарга/
Л. Бор			/МИА-ны мэргэжилтэн/
Г. Лувсанцэрэн		/ЭМЭЗБСА-ны мэргэжилтэн/

Сэтгэгдэл

Нэвтэрсэн хэрэглэгч сэтгэгдэл үлдээх боломжтой!

Хуваалцах

Энэ судалгааны ажлыг хуваалцахын тулд url хаягийг хуулж аваад найз руугаа илгээнэ үү.

Үнэлгээ өгөх

               

Зөрчил мэдэгдэх

Судалгаа