Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх Онлайн сургалтад суралцагчийг үнэлэж буй байдал

Судалгааны тайлбар: Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх үндсэн сургалтыг танхимын ба онлайн хэлбэрээр хослуулан зохион байгуулахаар 2014 онд туршилтаар зохион байгуулахад суралцагчдын даалгавар гүйцэтгэл 34.2% байсан[1] бол 2015 онд багшлах эрх олгох, сунгах шалгуур үзүүлэлтийн нэг болгосон[4] нь даалгавар гүйцэтгэлийг 53.9% хүртэл өсгөж чадсан байна. Мөн суралцагчдын онлайн сургалтын системд ажиллах чадвар нь голлон нөлөөлдгийг судалгаагаар тогтоолоо. Монгол улсын бүх сум, суурин газрууд интернетэд холбогдсон хэдий ч хурд удаан байгаа нь онлайн сургалтын системд байршуулах файлын хэмжээг аль болох бага байхаар тохируулах хэрэгтэй байлаа.

Судалгааны мэдээлэл

pdf
Дундаж үнэлгээ
0 (0)
Үзсэн тоо
1.1K
Татсан тоо
140
Файлын хэмжээ
655.76 KB
Оруулсан огноо
2023.02.09
Судалгаа хийгдсэн он
2016 он
Судалгааны арга зүй
Сургалтын тайлан
Судалгааны салбар
Боловсролын шинжлэх ухаан
Санхүүжилтийн эх үүсвэр
Улсын болон орон нутгийн төсөв
Гүйцэтгэгч байгууллага
Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институт
Захиалагч байгууллага
Боловсролын ерөнхий газар
Боловсролын ерөнхий газар admin@agency.edu.mn 70140069 Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Боловсролын ерөнхий газар
Судалгааны баг
Цахим сургалтын алба

Сэтгэгдэл

Нэвтэрсэн хэрэглэгч сэтгэгдэл үлдээх боломжтой!

Хуваалцах

Энэ судалгааны ажлыг хуваалцахын тулд url хаягийг хуулж аваад найз руугаа илгээнэ үү.

Үнэлгээ өгөх

               

Зөрчил мэдэгдэх

Судалгаа