162
Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх Онлайн сургалтад суралцагчийг үнэлэж буй байдал
Судалгааны тайлбар: Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх үндсэн сургалтыг танхимын ба онлайн хэлбэрээр хослуулан зохион байгуулахаар 2014 онд туршилтаар зохион байгуулахад суралцагчдын даалгавар гүйцэтгэл 34.2% байсан[1] бол 2015 онд багшлах эрх олгох, сунгах шалгуур үзүүлэлтийн нэг болгосон[4] нь даалгавар гүйцэтгэлийг 53.9% хүртэл өсгөж чадсан байна. Мөн суралцагчдын онлайн сургалтын системд ажиллах чадвар нь голлон нөлөөлдгийг судалгаагаар тогтоолоо. Монгол улсын бүх сум, суурин газрууд интернетэд холбогдсон хэдий ч хурд удаан байгаа нь онлайн сургалтын системд байршуулах файлын хэмжээг аль болох бага байхаар тохируулах хэрэгтэй байлаа.
Судалгааны мэдээлэл
pdf- Дундаж үнэлгээ
- Үзсэн тоо
- 1.8K
- Татсан тоо
- 249
- Файлын хэмжээ
- 655.76 KB
- Оруулсан огноо
- 2023.02.09
- Судалгаа хийгдсэн он
- 2016 он
- Судалгааны арга зүй
- Сургалтын тайлан
- Судалгааны салбар
- Боловсролын шинжлэх ухаан
- Санхүүжилтийн эх үүсвэр
- Улсын болон орон нутгийн төсөв
- Гүйцэтгэгч байгууллага
- Багшийн мэргэжил дээшлүүлэх институт
- Захиалагч байгууллага
-
Боловсролын ерөнхий газар admin@agency.edu.mn 70140069 Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Боловсролын ерөнхий газар
- Судалгааны баг
Цахим сургалтын алба