Хайлтын үр дүн

2 илэрц олдлоо.

Монгол улсын Гаалийн байгууллагаас үйлчилгээ авч буй дотоодын иргэн, аж ахуйн нэгж байгууллагын (цаашид хэрэглэгч гэх) сэтгэл ханамжийн түвшнийг хэмжих, тэдний санал бодолд тулгуурлан гаалийн байгууллагын үйл ажиллагаа дахь хэрэглэгчийн үнэлгээг тодорхойлох, харьцуулах

Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн хяналт зохицуулалтын газрын 2021-2022 онд хэрэгжүүлж байгаа бодлого, үйл ажиллагааны талаарх иргэд, байгууллагуудын хандлага, сэтгэл ханамжийг судалж, судалгааны үр дүнд тулгуурлан цаашид хэрэгжүүлэх бодлого, үйлчилгээний хүртээмж, чанарыг сайжруулахад уг судалгааны зорилго оршино.

Судалгаа