“Монгол улсын аялал жуулчлалын эвентийн стратеги төлөвлөгөө, бүтээгдэхүүн хөгжлийн дүн шинжилгээ, зөвлөмж"

Судалгааны тайлбар: Монгол улсын уул уурхайгаас бусад экспортын нэг үйлчилгээний экспортын гол хэсэг болох олон улсын аялал жуулчлалын салбарын чадавхийг бэхжүүлэх чиглэлээр эдийн засагт хамгийн их нөлөө үзүүлдэг “аялал жуулчлалын эвент”-ийг тодорхойлох, эвентийн стратеги төлөвлөгөө, эрсдлийн үнэлгээ хийх зорилготой.
Түлхүүр үг: аялал жуулчлал, эвент

Судалгааны мэдээлэл

pdf
Дундаж үнэлгээ
0 (0)
Үзсэн тоо
396
Татсан тоо
209
Файлын хэмжээ
4.39 MB
Оруулсан огноо
2023.11.06
Судалгаа хийгдсэн он
2022 он
Судалгааны арга зүй
Анхдагч эдийн засгийн нөлөөг тооцохдоо оролцогчдоос түүвэр судалгаа авах эсхүл бизнесийн цар хүрээг хэмжих замаар хийсэн.Үржүүлэгчийн нөлөөг тооцохдоо Кейнсийн үржүүлэгчийг ашигласан.
Судалгааны салбар
Эдийн засаг, бизнес
Санхүүжилтийн эх үүсвэр
Гадаадын зээл, тусламж
Гүйцэтгэгч байгууллага
А Ф И М М о н г о л и а Т Б Б
Захиалагч байгууллага
Судалгааны баг
А Ф И М М о н г о л и а  Т Б Б-ын судалгааны баг

Сэтгэгдэл

Нэвтэрсэн хэрэглэгч сэтгэгдэл үлдээх боломжтой!

Хуваалцах

Энэ судалгааны ажлыг хуваалцахын тулд url хаягийг хуулж аваад найз руугаа илгээнэ үү.

Үнэлгээ өгөх

               

Зөрчил мэдэгдэх

Судалгаа