Хэрэглэгчийн үнэлгээ

Судалгааны тайлбар: ХЗТТ-өөс иргэд төлбөрийн чадваргүй яллагдагч, аж ахуй нэгж байгууллагад үзүүлж буй үйлчилгээний чанар, шуурхай байдал, хүртээмжийн бодит байдалд хэрэглэгчийн үнэлгээ буюу сэтгэл ханамжийн судалгаа явуулах замаар хяналт-шинжилгээ хийж цаашид авч хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааны талаар санал, зөвлөмж өгөхөд оршино.

Судалгааны мэдээлэл

pdf
Дундаж үнэлгээ
0 (0)
Үзсэн тоо
336
Татсан тоо
127
Файлын хэмжээ
5.48 MB
Оруулсан огноо
2023.05.19
Судалгаа хийгдсэн он
2016 он
Судалгааны арга зүй
Анхдагч мэдээллийн судалгаа, түүвэр судалгаа, чанарын судалгаа
Судалгааны салбар
Хууль
Санхүүжилтийн эх үүсвэр
Улсын болон орон нутгийн төсөв
Гүйцэтгэгч байгууллага
"Ажиглалт" ТББ
Захиалагч байгууллага
info@lac.gov.mn
Судалгааны баг
-

Сэтгэгдэл

Нэвтэрсэн хэрэглэгч сэтгэгдэл үлдээх боломжтой!

Хуваалцах

Энэ судалгааны ажлыг хуваалцахын тулд url хаягийг хуулж аваад найз руугаа илгээнэ үү.

Үнэлгээ өгөх

               

Зөрчил мэдэгдэх

Судалгаа