Хэрэглэгчийн үнэлгээ

Судалгааны тайлбар: Тус төвөөс төрийн үйлчилгээ авдаг иргэдээс сэтгэл ханамжийн түвшинг тогтоох, түүнчлэн иргэдэд чиглэсэн үйлчилгээ үзүүлэхэд тулгамдаж буй асуудлуудыг тодорхойлж, байгууллагын чиг үүрэг, хүний нөөцийн чадавхид шинжилгээ хийнэ.

Судалгааны мэдээлэл

pdf
Дундаж үнэлгээ
0 (0)
Үзсэн тоо
369
Татсан тоо
118
Файлын хэмжээ
22.43 MB
Оруулсан огноо
2023.05.19
Судалгаа хийгдсэн он
2020 он
Судалгааны арга зүй
Хэрэглэгчид чиглэсэн үйлчилгээ, бүтээгдэхүүний үнэлгээ, байгууллагын чиг үүрэгт хийсэн үнэлгээ
Судалгааны салбар
Хууль
Санхүүжилтийн эх үүсвэр
Улсын болон орон нутгийн төсөв
Гүйцэтгэгч байгууллага
“Ардчилал судлалын хүрээлэн” НҮТББ
Захиалагч байгууллага
info@lac.gov.mn
Судалгааны баг
-

Сэтгэгдэл

Нэвтэрсэн хэрэглэгч сэтгэгдэл үлдээх боломжтой!

Хуваалцах

Энэ судалгааны ажлыг хуваалцахын тулд url хаягийг хуулж аваад найз руугаа илгээнэ үү.

Үнэлгээ өгөх

               

Зөрчил мэдэгдэх

Судалгаа