236
Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг тэгш хамруулан сургах ойлголт, хандлага, нөхцөл боломж
Судалгааны тайлбар: Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургуулийн өмнөх боловсрол болон ерөнхий боловсролд тэгш хамруулах талаар, боловсролын байгууллагын ажилтнууд, эцэг эхчүүдийн санал бодол, тэгш хамруулахад тулгарч буй хүндрэл бэрхшээлийг тодруулж, цаашид анхаарах асуудлаар санал зөвлөмж боловсруулсан.
Судалгааны мэдээлэл
pdf- Дундаж үнэлгээ
- Үзсэн тоо
- 447
- Татсан тоо
- 887
- Файлын хэмжээ
- 442.25 KB
- Оруулсан огноо
- 2023.04.05
- Судалгаа хийгдсэн он
- 2022 он
- Судалгааны арга зүй
- Чанарын судалгаа
- Судалгааны салбар
- Нийгэм судлал
- Санхүүжилтийн эх үүсвэр
- Улсын болон орон нутгийн төсөв
- Гүйцэтгэгч байгууллага
- Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сургалт, үнэлгээ, судалгааны институт
- Захиалагч байгууллага
-
Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын яам jargalsaikhan.p@institute.gov.mn 51-261553 Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын яам
- Судалгааны баг
хүн амын хөгжил, нийгмийн хамгааллын бодлогын судалгааны сектор