240
МОНГОЛЫН ХҮҮХДИЙН ЦОГЦ ХӨГЖЛИЙН ОНОШИЛГООНЫ СУУРЬ СУДАЛГАА /III Боть (3)/
Судалгааны тайлбар: Энэхүү судалгааны урьдач нөхцөл нь 2014-2017 онд хэрэгжүүлсэн “Монголын хүүхэд залуучуудын хөгжлийн шалгуур, үзүүлэлтийг тодорхойлох технологийг сургалтын практикт нэвтрүүлэх нь” сэдэвт судалгаа байсан бөгөөд бид эдгээр судалгаагаар Монголын хүүхэд, залуучуудын цогц хөгжлийн онцлогийг тогтоох зорилготой байв. Бусад улс орнуудын туршлагаас харахад хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн онцлогийг тогтоохдоо давтан судалгааны үр дүнд авч үзэн, энэ чиглэлийн судалгааг тасралтгүй хийдэг байна. Иймээс бид Монголын хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн онцлогийг тогтоох судалгааг 4 жилийн зайтай 3 удаа хийх зорилгыг тавьж, уг судалгааны гарааг 2014 онд эхэлж, 2 дугаар шатны судалгааг БШУЯ-ны захиалгаар, ШУТС-ийн санхүүжилтээр 2019-2021 онд хэрэгжүүлж байна.
Түлхүүр үг:
хүүхэд хөгжил, нас, ай, бие бялдар, бэлтгэлжилт, танин мэдэхүй, хэл яриа, нийгэмшил, чадвар, хамаарал
Судалгааны мэдээлэл
pdf- Дундаж үнэлгээ
- Үзсэн тоо
- 3.6K
- Татсан тоо
- 493
- Файлын хэмжээ
- 10.97 MB
- Оруулсан огноо
- 2023.02.17
- Судалгаа хийгдсэн он
- 2020 он
- Судалгааны арга зүй
- Тоон болон чанарын судалгаа
- Судалгааны салбар
- Нийгэм судлал
- Санхүүжилтийн эх үүсвэр
- Улсын болон орон нутгийн төсөв
- Гүйцэтгэгч байгууллага
- Боловсролын судалгааны үндэсний хүрээлэн
- Захиалагч байгууллага