255
Монголын боловсролын хөгжил /1992-2017/ туршлага, сургамж
Судалгааны тайлбар: Монгол улсын боловсролын түүхэн дэх 1992-2017 он бол манай Монгол улсын боловсролын системийн шинэчлэлийн нэн чухал үе юм. ХХI зууны эхний 25 жилийн боловсролын бодлого, түүний хэрэгжилтийг бид тухайн үед авч хэрэгжүүлж ирсэн арга хэмжээнийх нь мөн чанараар нь хэд хэдэн үе шатанд хуваан авч үзлээ.
Судалгааны мэдээлэл
pdf- Дундаж үнэлгээ
- Үзсэн тоо
- 1.6K
- Татсан тоо
- 389
- Файлын хэмжээ
- 4.17 MB
- Оруулсан огноо
- 2023.04.04
- Судалгаа хийгдсэн он
- 2019 он
- Судалгааны арга зүй
- Материал ба аргазүй
- Судалгааны салбар
- Боловсролын шинжлэх ухаан
- Санхүүжилтийн хэмжээ
- 110,000,000.00₮
- Санхүүжилтийн эх үүсвэр
- Улсын болон орон нутгийн төсөв
- Гүйцэтгэгч байгууллага
- Боловсролын шинжлэх ухааны академи
- Захиалагч байгууллага
-
Шинжлэх ухаан, технологийн сан info@stf.gov.mn stf Шинжлэх ухаан, технологийн сан (ШУТС) нь Монгол Улсын Засгийн Газрын 1993 оны 12-р сарын 24-ны өдрийн 192 дугаар тогтоолоор байгуулагдаж, мөрдөгдөж байгаа хууль тогтоомж болон холбогдох дүрэм, журмын дагуу үйл ажиллагаа явуулж байна.
- Судалгааны баг
Н.Бэгз